In de nacht van maandag 27 *op *dinsdag 28 september 2021 zal Relined onderhoudswerkzaamheden uitvoeren aan haar glasvezelnetwerk waardoor de verbindingen tussen Amsterdam, Nikhef *en *Kwadijk, POP E-Fiber KWDK-1A *onderbroken zullen worden tussen *00:00
Er was zojuist een kortstondig storing op onze server zo leek het, echter blijkt het om problemen op het internet knooppunt in Amsterdam te gaan, hier hebben wij helaas geen invloed. Inmiddels lijkt het probleem opgelost te zijn
Op 13-08-2019 is er kortstondig een storing geweest met onze telefonie centrale, het probleem begon om 10:03 en is opgelost om 10:19. Het betrof om een vastgelopen onderdeel van de server te gaan. Het onderdeel is herstart en de problemen zijn verholpen.
Probleem verholpen
Momenteel wordt er door VoIP en Mobiel klanten in meer of mindere mate hinder ondervonden bij het gebruik van onze dienstverlening. Tijdens al tot stand gekomen inkomende gesprekken, wordt door de beller hinder ervaren door ontbrekende audio. De ontvanger
Onze interconnect geeft dan dat het probleem voor 90% verholpen is. Mocht u toch nog hinder ondervinden dan hoeft u dit niet te melden, onze interconnect houd de apparatuur nauwlettend in de gaten.
Op dit moment is er een storing, wij zijn op de hoogte en hebben alles in het werk gesteld om deze zo spoedig mogelijk op te lossen. Houd de site in de gaten voor meer informatie.
de storing is weer verholpen
DDOS Aanval Transip
Geachte klant, helaas ervaart een leverancier van ons (Transip) op dit moment een DDOS aanval waardoor onze diensten soms verminderd bereikbaar zijn. Gezien wij een samenwerkingen hebben met TransIP. Inmiddels zijn ze druk bezig deze aanval af te wenden, wij houden de situatie nauwlettend in de gaten en zullen u op de hoogte houden zodra het probleem opgelost is.
Meer informatie: https://transnoc.nl/
Mocht je vragen of opmerkingen hebben omtrent deze storing of de afhandeling hiervan, neemt dan alstublieft contact op met VoIP en Mobiel support door een e-mail te sturen naar: support@voipenmobiel.nl
Storing inkomende en uitgaande gesprekken
Op dit moment heeft onze leverancier Speakup een probleem met het opzetten van gesprekken, wij hebben het probleem direct doorgegeven en ze zijn druk bezig met een oplossing, op dit moment is er nog geen indicatie hoe lang het gaat duren echter verwachten we dat het niet lang zal duren.
Onze excuus voor het ongemak!
Mocht je vragen of opmerkingen hebben omtrent deze storing of de afhandeling hiervan, neemt dan alstublieft contact op met VoIP en Mobiel support door een e-mail te sturen naar: support@voipenmobiel.nl
Storing verholpen
De storing bij onze leverancier Speakup is inmiddels weer opgelost, de oorzaak was een grote hoeveelheid data die het netwerk van Speakup heeft overbelast.
Omdat Speakup een belangrijke partner van ons is voor de connectie naar de rest van de wereld wast de impact enorm.
Speakup heeft het probleem snel gevonden en opgelost. Ze gaan nog wel een onderzoek uitvoeren waarom het probleem zich voor deed en hoe ze dit in de toekomst kunnen voorkomen.
Mocht je vragen of opmerkingen hebben omtrent deze storing of de afhandeling hiervan, neemt dan alstublieft contact op met VoIP en Mobiel support door een e-mail te sturen naar: support@voipenmobiel.nl